Sandra Lindholm

Veckans:

Min vardag Permalink0

VECKANS MÅENDE: 

 Bratack, har fått bada i sjön och klarat av värmen med 3 fläktar 😂

VECKANS BM-BESÖK:  

1/8 = alla mina värden såg bra ut, pyrets hjärta slog denna gång snabba 154 och magen såg fin ut och följer sin kurva 😃 pyret är nästintill fixerad nu sa hon 😍👏🏼  Så ett bra besök för oss båda 😉

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

 Nybakade brödet till frukosten i torsdags 🙌🏼

VECKANS TRÅKIGASTE:

 Har fått halsbränna till och från 😔

VECKANS LÅT:

Lotta på lisebergslåten har gått om och om igen i mitt huvud...

VECKANS BÄSTA:

Fått spendera tid med många i min familj! Jesper, mamma, pappa och evelina. Det är Jennifer som saknats! ❤️ 

VECKANS KLÄDESPLAGG:

Baddräkten som använts flitigt denna vecka i sjön 😃

VECKANS MYSIGASTE:  

Min gravidkudde Maggan, gör så att jag får lite sömn om nätterna iaf!

VECKANS BOOST:

Endast 6 veckor kvar av graviditeten!!!! 

VECKANS BILD:

Bjuder på en som min svärmor tagit. En jäkla valross 🙈😂

 
Till top