Sandra Lindholm

Jul i vårt hus!

Min vardag Permalink0
ÄNTLIGEEEEEEEEN!!!!
 
 
Idag har jag lyckats få upp julstjärnor, jultomtar och även julgranen. Har spelat julmusik hela dagen och bara njutit. Jag hopps att Theodore kommer uppskatta julen lika mycket som jag alltid gjort 😍 Vi klädde granen tillsammans. Han i bärselen på mig, visst att han sov, men han gav mig energi 😉
 
tänkte lista mina bästa jullåtar, för fler låtar så kika in på min Spotify:
freddy kalas - Hey ho
pentatonix - Sandra is coming to town
Jason mraz - winter wonderland
Eartha Kitt - Santa baby
britney Spears - my only wish
Ola lustig - julraketen
markoolio - stackars lilla tomten 
busungarna - tomten jag vill ha en riktig jul
Sigrid Bernson - Låt det vara jul
micheal Buble - christmas 
destiny child - 8 days of christmas 
robin Bengtsson - that is christmas to me
markoolio - tomtar på loftet
wiktoria - not just for xmas
justin Bieber & Mariah Carey - all i want for christmas is you
wham! - last christmas
triad - tänd ett ljus
 
Imorgon börjar julkalendern och nedräkning till jul! Det blir 4 dagars firande detta år, mysigt ❤️
 
Puss, sandrisen
Till top