Sandra Lindholm

Strängnäs ✨

Min vardag Permalink0
Morgonen startade med besök av svärmor och hennes sambo. Eller Theodores fick besök ska jag väl säga, det är ju inte direkt mig dem vill träffa 😂 vi pratade om kommande babysim, dop och att Theodore nu kan sitta bra i sin bumbostol, trevligt ❄️
 
Sen åkte vi till dagens första riktiga höjdpunkt. Mys med kusin/sysslingarna. Så vi hade redan packat in oss i styrde kosan till Strängnäs. Jennie, Julia, Elsa, Sally och sen Niclas 😃 sååå roligt och mysigt! Vi fikade, gosade, lekte café, dansade, lekte frisör. Det är full fart på Julia och hon är så gosig och snäll mot Theodore. Längtar till både Elsa och Theodore kan gå för att kunna hänga på henne. ❤️
(Kolla så gosig hon är😭😍❤️)
 
Dagens andra höjdpunkt var slutstationen för dagen; mitt gamla hem med hela min stora familj samlad ❤️ Pappa fyllde ju år igår, så idag lyckades alla komma hem och gratta honom. Vi åt middag, skrattade och pratade och fortsatte med efterrätt framför handbolllen som Sverige vann 👏🏼👏🏼 Älskar er ❤️❤️
 
Nu ska vi sova!
puss, sandrisen
Till top