Sandra Lindholm

Gosig dag đŸŒžâ€ïž

Min vardag Permalink0
Idag var vi till SÖS jag och theodore. Det sydda ser bra ut och det har lĂ€kt fint, men nu Ă€r stygnen borta đŸ‘đŸŒ Theodore charmar alla arbetare och alla patienter dĂ€r. Jag tror han kan göra en cancersjuk persons besök ett litet snĂ€pp trevligare genom att le och traska runt i vĂ€ntrummet.(Det kĂ€nns sĂ„ konstigt att sitta i vĂ€ntrum med folk utan hĂ„r, som man ser Ă€r sjuka. Och sĂ„ sitter jag dĂ€r med min sketna lilla inflammation och ett hĂ„rsvall som heter duga😱)
 
Vi Ă„kte sen direkt till StrĂ€ngnĂ€s dĂ€r vi skulle besöka hanna, tilde och nya tillskottet Line 😍 Blev en trevlig stund med prat och mat innan tilde blev hĂ€ngig och vi rörde oss till villan! 😊 tack för att vi fick komma förbi❀ 
(tror vi fÄr köpa ett kök till Theodore dÄ han var förtjust i att plocka och leka vid Tildes)
 
Natten spenderas i strĂ€ngnĂ€s och Theodore sover sen 1 timme tillbaka 😅 Jag har hĂ€mtat Evelina sĂ„ nu ligger hon, jag och mamma i soffan uppe och kollar friidrott. Pappa har meckat med min bil och nu vĂ€ntar och hoppas vi alla pĂ„ att Daniel StĂ„hl tar guld!!!! Heja hejaaa!
 
Puss, Sandra 
Till top