Sandra Lindholm

trevligt

Allmänt Permalink0
Nu är julen helt avklarad, skönt, men ändå sorgligt. Jul är jul, alltid lite speciellt.
men nu är det bara att se framemot nyår, som till viss del känns väldigt kul. Jag
står mellan två val och jag hoppas allt blir bra iaf :) Men nu är som sagt julen
avklarad, alla släktträffar och mat och julklappar. Det har varit himla mysigt att
träffa alla och spenderat dagarna med de allra käraste! tack för allt! <3

Och idag har jag varit i stockholm med melanie, blev en hel del med jennifer
och nathalie också ^^  hittade jätte mycket och jag är jätte nöjd. Nu värker mina
fötter så det står heliga till. Fotmassage nästa? ;) haha. Har varit en supder dag
iaf, och det var trevligt att få umgås med min bästa!



Ja, och jag vet inte vad jag ska säga, spelar det någon roll längre? :/ <3
Till top