Sandra Lindholm

27 april bra eller dålig, bestäm själv!

Allmänt Permalink0
Ful som en kråka, helt borta som en fisk och tjatig som en fiskmås. Jag är helt slut efter dagen fast jag inte gjort något speciellt. Vaknade upp hos jesper <3 åkte till skolan och hade religion, där gjorde jag absolut ingenting. Vi fick se någon himla powerpoint som jag inte minns ett dugg av nu.. Sen fick vi se en himla film som jag inte minns heller nu när jag sitter här. Har varit helt lost idag, Sedan blev det lunch och jag kommer heller inte ihåg vad vi gjorde på lunchen..?! Lektionen efter var iaf matematik och det kommer jag ihåg,  13 och 19 maj är det nationella och däremellan ska vi ha "prov" på en grej i matten också, hur känns det? Nationella i allt som vi haft under ettan, skjut mig säger jag bara, hemskt var ordet!  Men jag fullföljde inte min matte lektion för jag mådde inte bra, huvudvärk och smärtor i magen :( Så jag ringde mamma och frågade om jag fick gå hem, så jag pallrade mig hem. Fick komma hem, gjorde i ordning mackor och oboy, mumsigt till high school musical, men jag somnade lika snabbt som filmen sattes igång och som allt var upp ätet.. Vaknade och då var typ alla hemma, utom den lille! ;) höhö,. det var inte så himla kul att vakna kändes som att jag hade en sugproppp i huvudet, och magssmärtan var inte borta, men jag orkade följa med på kalas. Fast nu är jag helt slut igen, kanske dags att sova, klockan halv nio?! Är itne direkt någon andreas som kan somna tjugo i sju:O:O:O:O:O:O hahaha,

men kilar iaf,, puss

haha, bild när kusingänget
var lite mindre än idag, xD
Till top