Sandra Lindholm

Årslista!

Allmänt Permalink0
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kan inte komma ihåg att jag hade några, men nästa år ska jag klara godisförbud och tycka bättre om mig själv (Y)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men min faster, hihi <3
4. Dog någon som stod dig nära? Inte som stod mig jätte nära, men släkten :/<3
5. Vilka länder besökte du? Jag har hållit mig hemma iår!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? haha, körkort men det ska tas!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  Sm datumet, 3-6 april va?
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag påsätt och vis är skadefri i fötterna!
9. Största misstaget? Det tänker jag inte säga...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har inte varit sjuk, men haft en axel som lever sitt egna liv.
11. Bästa köpet? Min kära säng <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? haha, japp. Nya människor (Y)
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009? Älskade ängel! sexy bitch ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit lite till och från, men mest glad :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränar mer, visat mina vänner att dem är de bästa!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spendera för mycket pengar
18. Hur tillbringade du julen? Med familj och släkt
19. Blev du kär i år? Japp, men det är borta nuu till nya året
20. Favoritprogram på TV? ojoj, svår. Men DH som alltid!
21. Bästa boken du läste i år? Har jag ens läst någon? x)
22. Största musikaliska upptäkten? Karin Westerberg, höhö
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var så länge sen, men jag fick nog det jag ville ha :)
24. Något du önskade dig men inte fick? Nope
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? OM jag minns rätt så firade mamma och jag tillsammans? haha, jag vet inte...
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Japp, inte blivit sårad, haha!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jadu, jag kör min egna grej!
28. Vad fick dig att må bra? Alla mina underbara vänner, innebandy och familjen
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
FREDRIK LJUNGBERG, like always
30. Vem saknade du? Alla som flyttat och som jag tappat kontakten med!
31. De bästa nya människorna du träffade? De vet nog det själva, men alla har jag inte träffat än!
Till top