Sandra Lindholm

tagga för parteeey, eller något :D hahah

Allmänt Permalink1
HÖG MUSIK, VIFTA PÅ HÅRET, SÅNG!

Jag kör min egen grej just nu, är inte fixad för fem öre.
Jag luktar rök efter grillningen.
Jag kör en massa jävla konstig moves här.
Jag fryser fast jag har två byxor, två tröjor och hårband. (hur ska det gå ikväll)
Jag taggar satan för ikväll, för jag ska ha jävligt trevligt!
Jag har hittat en jävla massa tagg musik både för sport och fest på spotify, great (Y)



ignorera min bh, haha, den syns juh trotsallt inte under klänningen. Kör utan band därför! Om jag ska vara ärlig så ser klänningen för jävlig ut där den hänger, men på är den alla tiders. HAHA, ni ska få se sen när jag är färdig fixat, höhö.

HÖG MUSIK, VIFTAR FORTFARANDE PÅ HÅRET, SÅNG!
#1 - - Anonym:

när kommer klänningen på

Till top