Sandra Lindholm

i love you

Allmänt Permalink1

Vad heter ni? Sandra och Jesper <3
Hur träffades ni? genom internet och innebandyn
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 månader och 20 dagar
Är ni förlovade? inte det
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej, haha
Har båda körkort?  Ingen av oss
Isåfall, vem kör bäst? Hoppas verkligen att jag gör det!
Kommer du ihåg er första kyss? Jadå, hemma hos honom i sängen framför datorn (A)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det gjorde jag
Vem är äldst? Priset går till mig
Vilka stjärntecken är ni? Fiskarna och Vattumannen
Vem fyller först på året?  Han gör det
Vem är längst? jesper :)
Vem sjunger bäst? jesper!
Håller ni i handen på stan? Gör vi nog om vi är på stan ;)
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? njae, inte jätte mycket
Vad har ni gemensamt? det är olika saker
Blev du kär i första ögonkastet? Ja det blev jag verkligen
Har ni någon speciell låt?  har vi? jag vet inte!
Har ni några "fri kort"? Inte från min sida iaf! annars är det väl inget seriöst förhållande..
Har ni stora framtidsplaner?  Vet inte längre
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har iaf :$
Har ni varit utomlands tillammans? Nepp, men det skulle sitta fint
Vilket är ert bästa minne? Varenda stund med honom är värd att minnas
Vem lagar bäst mat? jag! höhö
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på film och myser :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, såklart :D
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja, gör och kommer bli ännu längre :(
Brukar ni bråka ofta? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms;ar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Han är snygg hela han!
Vad använder ni för preventivmedel? Sånt som gör att man inte blir med barn , haha
Brukar nån av er prata i sömnen? nej, ingen :)

#1 - - Malin:

Åh, jag förstår de.. själv var jag ju tvungen att jobba:( hade gärna varit på den träningen annars. Men hade nog haft ont jag med;) men sånt är livet någongång försvinner ju träningsvärken! :P hha

Till top