Sandra Lindholm

dagen

Allmänt Permalink3
tjiiiing, sorgligt att säga det, men helgen är över och det är dags för skola
imorn igen. Känns inte sådär va, helgerna går så fort, iof så gör veckorna
det också överhuvudtaget, snart har jag väl tagit studenten också. Så om
ni ser mig på stan packad och med stundetgrejer, så har mitt liv gått himla
snabbt! höhö. Imorn börjar jag tidigare än vanligt, känns inte sådär jätte bra
va. usch,..

Idag har jag iaf spelat innebandy. Skulle upp kvart i fem så mamma igår,
så jag ställde om klockan och ställde den på kvart i fem. Så sms:ar jag
henne och frågar om vi skulle upp. Men icke sa nicke,  vi skulle upp kvart
i sex ny tid och inte gammal tid. HELVETE! jag kunde juh inte somna om.
Men jag kom upp och iväg,, trosa stod för första motståndet, vinst med
2-0 kanske? ingen aning,,  spelade några byten i första och andra och
sedan halva tredje..  Final mot Onyx, vann ganska stort, vet inte vad det
blev men skön seger iaf,, spelade likadant som i första matchen med
bytena. DM-GULD! Riktigt skönt, mår inte prima ballerina nu bara, kommer
nog bli sjuk i veckan,  inte bra för på torsdag åker vi till nyköping för SM!
ska bli kul faktiskt,. Kom och heja vettja :) hålla tummarna kan ni iaf göra!

Puss & godnatt
#8
#1 - - Söder:

Jag kommer och hejjar ;)

pusssssssssss

#2 - - Anonym:

Du får inte bli sjuk!

#3 - - Pernilla:

Sandra, du får inte bli sjuk nu. ://

Till top