Sandra Lindholm

I can the word but I can´t sing it

Allmänt Permalink2
Alla måste hålla med om att det är något fruktansvärt irriterande när
man vill hitta en låt och man kan ett par meningar i den. Men melodin,
och nynningen är helt borta. Man kan några meningar, super jobbigt
och när det blir så att man inte kommer ihåg låten så går man och
grubblar på det och då blir man ännu mer sur. Det hände mig på tåget
nyss, jag och andreas lyssnade på musik och jag skulle få fram en låt.
Vi kom på alla andra låtar förutom den. Men så smart som jag är så kom
jag på det sen!  Tomas Ledin - Hon gör allt för att göra mig lycklig! wow



Sen annan sak som jag blir jätte irriterad på är när kroppsdelar somnar, hur
oskönt som helst och det sticker till i hela kroppsdelen när man försöker röra
på det. Hur kul är det att känna att man bara har en fot på benen? Hemskt
enligt mig. Min rumpa domnade bort på tåget, inte kul må ni tro. Jag var rumplös
för någon minut :(

höhö, pussis
#1 - - sabrina:

svar; verkligen asfin, ska du ha den på skolavsluningen eller? (: <3

#2 - - sabrina:

svar; haha jo absolut måste ju va fint speciellt på en skolavslutnin, när slutar du? ;)

Till top