Sandra Lindholm

det visste ni inte!

Det visst du inte... Permalink0

Dolt nummer:
Jag hatar att svara i min egen mobiltelefon när det ringer från dolt nummer.
Det är pinsamt, jobbigt och irriterande när man inte vet vem det är. Tänk om
det är någon som busringer, försäljare eller kungen? Nej usch... Dock har jag
börjat svara(tvingad) eftersom jobbet ringer med dolt nummer. Men det är
något jag helst håller mig ifrån

Platser:
Jag måste sitta på vissa platser hemma. Eller ingen får sitta på min plats men
jag kan ibland sitta på andra. Men jag blir galen om jag inte får sitta på min
plats, vet inte varför men det är något i-landsproblem som verkligen går mig
på nerverna...
Samma sak i innebandyn, jag måste stå längst ut till höger när vi kör halvcirkeln
och jag måste börja springa först på hörnen annars måste jag vänta på att x-antal
spelar sprungit förbi. Jätte jobbbbbbigt :(

Till top