Sandra Lindholm

just a dream, thanks!

Drömmar Permalink1
Jag drömde en dröm om mina vänner inatt som i vissa falll skulle ses som en vanlig dröm. Men med det som hände blev till en mardröm. Jag drömde att en vän till mig blev kär i mig, men att jag fattat tycke för hans vän. Sen så umgicks jag och den första killen och han försökte pussa mig, men för att jag fick dåligt samvete så tog jag tillbaka och pussade honom. Därefter trodde han att det nu var vi. Så i meddelanden försökte jag beskriva att jag inte ville ha något mer än vänskap. Dagen efter skulle jag till kyrkogården och det var bestämt redan innan att min vän skulle följa med. Där gick vi tillsammans in på msn och han pratade med killen jag var betuttad i och han visste redan det och jag vaknade upp i panik. För det skulle kunnat vara sant, haha. fyfan!

Sen har en man försökt att värva mig och mina systrar till åkers damlag, dam-dam-dam, i fotboll! Haha, det var ju en decenium sen jag spelade fotboll. Och de har ingen nytta av mig som jag går och ser ut nu, haha! mMen det är väl alltid kul när någon säger sådana saker? :) hihi

puss, sandra
#1 - - lovisa:

vill se spice girls! ;)

Till top