Sandra Lindholm

empty room, empty heart

Skolan Permalink2
åååh vilken otrolig känsla. Jag skrev klart ekonomi provet nyss och förhoppningsvis gick det bravo. Och nu är jag klar med allt, precis allt. Okej, jag ska upp och kolla om några minuter och jag fått godkänt på min engelska och då har jag ett g i engelska C också. Håll alla jävla tummar ni har! Det är så tmot det kan bli i mitt skåp nu. Det enda jag har kvar är, pennor, stift, sudd, allergitabletter, häftpluppar och tjejgrejer...

FAN VAD SKÖNT!!!!!!!!!! men vad sjutton ska jag göra i skolan nu? ;S
puss, sandra



UPDATE: JAG ÄR KLAAAAAAAAAAAAR! GODKÄNT I ENGELSKA C SOM SLUTBETYG. glädjetårar, som jag kämpat detta året och varit påväg att ge upp helt och hållet. Ni förstår inte hur glad jag är! LSAGJLDSGJED :D:D:D:D:D
#1 - - Marcus Å:

Det är bra med mig också. Ska vi prata lite mer snart eller? ;)

#2 - - Twiggy♥:

Grattis:)

Till top