Sandra Lindholm

pengar gör dig inte lycklig

Min vardag Permalink3
hej hopp. En ny dag och jag är fortfarande täppt i näsan och snorar som (ja, här ska det avra något bra att relatera till men jag kom inte på något smart!) åsna. Hostar gör jag också, men det är min gamla hosta som inte smittar. eller jag smittas inte överhuvudtaget eftersom att jag är allergisk bara. men ja ni förstår.

jag är inte alls glad och pigg idag även om jag försöker. det är en sådan dag man blir lägga sig under täcket och dra det över ansiktet. sen drömma sig bort till en värld som en finns med flygande ponnysar, tårtor stora som hus och bättre värld. haha.

hade tänkt hinna med några ärenden nu såhär i studenternas tider och bästis födelsedag. pengar pengar pengar. tur att jag är gjord av pengar efter alla nya möbler jag köpt...... men inte är jag bitter för det nej nej. jag tycker det är kul att ge bort :) så ärenden, köpa dricka till i helgen och testa kläder står på schemat när jag kommer hem. tiden får gärna gå mycket fortare!

ha det gött. puss



mormor: ni är så välkomna så. se till att skaffa fram en bil snabbt, och gärna en till mig också. det vore schysst ;)
#1 - - Ellinor:

Svar: Det känns helt sjukt men samtidigt så roligt! Jag vet inte riktigt om jag har fattat det ännu men nu har studentveckan börjat med alla möjliga fester så det börjar kännas att det snart är dags! :D

#2 - - ♥ MALIN:

Sv; Ja men fan va gott. Längtar till den dagen :D <3

#3 - - Jessika:

pengar gör mig lycklig :D

Till top