Sandra Lindholm

sista helgen i juni

Min vardag Permalink0
Fredagen var perfekt. Det enda som saknades var en riktigt stor sol med blå himmel. Jag och Ida hade picknick på bryggan, hon fick en present av mig. Blå mössa, tror verkligen hon saknar att gå klädd i såna som vi gjorde på den tiden. Ja, jag får stå ut fortfarande men jag överlever faktiskt. Hehe. Vi tog en sväng i på bikbok och köpte en tröja. Sen när jag sitter och väntar på tåget till Tumba kommer det fram en man och börjar ställa massa frågor, blir rätt närgången och frågar om mina tatueringar. Så när tåget rullar in så försöker jag komma därifrån så fort som möjligt med honom efter mig att jag glömmer mina favorit tröja. Världens enklaste tjocktröja, men jag hittar inga såna längre. RIP! :( Men jag kom till Jessika och blev på bättre humör!
 

Lördag idag och vi har superstartat med multibanan med laget. Den här gången för mig den jobbigaste då jag är helt stum i alla kroppsdelar med träningsvärk. mama. den går tamefan inte bort. Men så jävla bra jobbat av alla! Nu sover jessika och jag bara är. Kollar på glee. Inflyttningsfest ikväll och beachen då, yey!
 
puss, sandra
Till top