Sandra Lindholm

onsdag, halva veckan gått

Min vardag Permalink0
Godmorgon! Idag är det onsdag. Visste ni att jag har döpt alla vardagar tillsammans med en tjej på jobbet?
DM - Dumma måndag
ST - Sur tisdag
OO -  Orka onsdag
TT - Tagg torsdag
SF - Super fredag

Där har ni det, visst låter det ganska vettigt. Så jävla roligt vi har i omklädningsrummen på jobbet. Ibland kan det vara dagens höjdpunkt att få komma till omklädningsrummet. Prata lite skit, skratta och bara fucka ur. Plus idag är jag inte lika trött. Igår kunde man inte kalla mig människa, för det var jag verkligen inte. hehe. Men idag är en annan sak och idag är jag pigg och glad. Glad var jag igår också iof, men det syntes inte då jag var så otroligt trött. Orkade verkligen inte hålla ögonen öppna. Gjorde 2 träningspass när jag kom hem dock så jag blev ju piggare. ;)
 
(Fan vad mycket hår jag hade på bilden och mörkt. det är borta, jag är typ skallig.....)
 
Idag får vi se vad dagen bjuder på hemma.
puss, sandrisen
Till top