Sandra Lindholm

sängen

Min vardag Permalink0
Idag var ju uppe alldeles för tidigt. Det tyckte tillochmed min sjukgymnast då jag var en halv timme för tidig till henne. tröttmössa.se men jag fick komma in då hon hann ta mig emellan så nu har jag blå tejp på magen och ljumsken.
 
Sen åkte jag till gymmet och körde 1 timme på crossen, bella gjorde mig sällskap sista kvarten och sen körde vi överkropp med avslut för magen. Fy satan vad det brände, och imorgon kommer jag garanterat ha träningsvärk i hela kroppen eftersom benen är trötta idag också. Så imorgon blir det nog bara kondis på gymmet så att jag får sova en timme extra. Ligga kvar i min sköna säng, åh vad jag längtar.
 
Är inte så taggad på kvällsvecka faktiskt. Är inte så taggad alls överhuvudtaget. Men sikta mot helg, som jag hoppas på kommer bli bra :)
puss, sandrisen
Till top