Sandra Lindholm

ta hand om varandra <3<3<3<3

Min vardag Permalink0
Hej hopp gummisnopp. idag borde det vara min dag, alla hjärtansdag. Ni alla borde veta min besatthet av hjärtsaker. Men jag kan inte alls kalla det för min dag, för det har varit en riktigt skit dag. har gråtit, kastat saker och ja bara varit allmänt jävla slut och arg. Sen så har jag inte någon pojkvän att komma hem och kramas till, men jag har min fina familj så det gör mig egentligen ingenting. Har inte firat denna dag på jag vet inte hur många år. Sen min första pojkvän -06, hahaha. Andra förhållanden har inte slagit in på detta datum. gud vad längesen. Ja, så jag är inte riktigt van med gulligull förutom från föräldrarna. Men det räcker gott och väl för mig, så ikväll ska jag hänga med dem <3 hoppas på att helgen blir finare än denna dag, med innebandy och saknade vänner! ha en fin dag och ta hand om varandra. puss <3
Till top