Sandra Lindholm

Prio 1

Min vardag Permalink0
Kom på mig själv med nu att jag aldrig skriver på helgerna. why? Jo, jag har så jävla mycket att göra och så jäkla kul att jag inte ens tänker på att skriva. Sen orkar jag inte skriva om det eftersom att det händer så jävla mycket, haha. Jag prioriterar det jag vill få prioriterat och tycker om att göra. Önskade att jag hade mer tid över till att göra det jag inte hinner, men livet är som det är just nu. Startar dagen med 30-35 minuters promenad på 3,5 km klockan 04:05. Tungt kan många tycka, och jag håller nog med. Men jag gör det för att jag vill träna annat på kvällen ooch även hinna med sol, bad, vänner och familj. Sen är jag hög på livet och vill nå toppen. Därför får man ju ge lite extra krut. 
 
Just idag är jag trött, och har såna blåsor efter att mina nya inlägg har landat i skorna. MAMA MIA! Ett par blåsor tänker ni, men shit. Sjukaste jag varit med om, kan knappt ha skor och kämpar med att gå runt på jobbet. Får bita i det sura äpplet och kämpa på. idag är det multibanan med jobbarkompisar som gäller. hey och hå!
 
puss, sandrisen
 
Till top