Sandra Lindholm

ny trend?

Min vardag Permalink0
Det kommer bli ganska mycket träningssnack här. Jag kommer säkerligen skryta, puscha, tjata, hata och klaga. Men sån är träning. Ibland är det bra dagar, ibland är det dåliga dagar. Jag försöker att träna minst 6 dagar i veckan. Och nu kommer jag få bra hjälp, så nog fan ska någonting hända :)
 
Har ju gett mig fan på att bli bäst så då får man fan slita för det. Så imorse klockan 4 ringde klockan och jag gick ut på en promenad på 35 minuter. Var ganska skönt att starta dagen så, mindre skönt mellan frukost och lunch men sen resten av dagen har jag klarat mig då jag fått i mig bra mat och sovit till och från jobbet(tror jag, haha). Sen nu på kvällskvisten kände jag inte alls för att träna efter att ha umgåtts med Lisa&SImon och deras nya ögonsten Asta. Världens sötaste mops. Så ja, jag ville bara slinka hem och lägga mig och sova. MEn nej, en celsius och gymmet. Blev ett grymt ryggpass med inslag av bröst och rehab, på 40 minuter. Helt perfekt :)
 
Därför är jag nu redo för sängen, tänkte upp och gå imorgonbitti igen. Sov gott.
 
puss, sandrisen
Till top