Sandra Lindholm

mini och jag <3

Min vardag Permalink0
godmorgon godmorgon!

Just nu sitter jag och äter frukost. 09:00 ska jag och minisis vara på gymmet. Det blir en helkroppskörare men ändå lugnt då hon har matcher i helgen och jag har fruktansvärd träningsvärk överallt, hehe. Men kroppen ska få jobba ändå. 
 Efter att vi har varit duktiga och tränat så ska vi åka till äckeltuna för att shoppa, speciellt julklappar. Vi har grejer vi är ute efter och sen kanske man hittar något eget fint till sig själv, hihi. Så det blir väl lunchgos och massa trevligt där, bara vi två :)
 15:00 måste jag vara i strängnäs för då har jag klipptid hos Sara, äntligen. Mitt hår är så slitet efter 1 år utan klipp och 3 omgångar färgning. Så det ska bli skönt att få fräscha upp det och bli av med några kilo hår ;) hon är ju så duktig och trevlig så jag är i trygga händer. Mitt hår är ju liksom jag ;)
 Middag med familjen och sen 19:00 smäller det i wasahallen. Sen följer bestiepestie med mig hem :D
 
 
ha en fin fredag och trevlig helg ♥
puss, sandrisen
 
Till top