Sandra Lindholm

mysstund

Min vardag Permalink0
Surtisdag idag, fast jag är nog inte så sur. Inte trött heller. Jag är typ bara slut, haha. Nej, mitt öga är helt rött, jag är snorig och har huvudvärk. Så ja, jag är bara slut. Men det hinner ordna upp sig innan dagen är slut.
 
Träningsvärk i armar och bröst, jises. Även rumpan efter löpningen igår i backarna, hahahahhaa. pinsamt! Men det känns att jag varit igån iaf. plus att jag inte tränade förra veckan, och veckan innan det typ heller pga att jag var halv krasslig. Nu när jag tänker efter så har jag varit dålig ett bra tag, jag kanske är allergisk?! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( Kämpa kämpa kämpa, bara 7 timmar kvar, hehe.
 
Sen ska jag till södertälje och kolla på nya hallen ikväll och fika/möte med laget. Vilken mysstund! ;)
 
puss, sandrisen
Till top