Sandra Lindholm

Träningsvärk deluxe att vänta

Min vardag Permalink0
Haha kaosdag. Sovit 3 timmar och knappt ätit något, lever på tacosen jag åt med familjen förut, muuuuums!

Nu har jag iaf satt ner foten. Det är tredje gången gillt för att spela innebandy till hösten. Alltså ska jag göra allt jag kan för att vara frisk. Nästa helg är sista helgen med alkohol, sen är det träning. Jag vill, jag kan och jag ska. Funkar det inte till hösten, då ger jag upp innebandykarriären. Men med ny fräsch hall, och tränare och allt så hoppas jag kunna ge mig själv de bästa förutsättningarna över sommaren för att få en chans att spela och framförallt vara HEL!

Så idag, söndag, var eve och jag uppe på gymmet. 1 timme crosstrainer, 40 minute tungt ryggpass och sedan så sprang vi 3 km i skogen lite senare på dagen. Nu kör vi dåååå!

Puss, sandrisen
Till top