Sandra Lindholm

tröttttt

Min vardag Permalink0
Nedräkning av dagen har pågått sen 17.00. Det känns som att det finns en tickande bomb i mitt huvud som när som helst kan explodera. Det som kommer komma ut är min hjärna i 1000 bitar, 3 kg snor och massa annat äckligt. jag har ju inget att komma med om man jämför med de större sjukdomar som tyvärr finns i dagens samhälle, men fy vilken kämpe jag är som snart har klarat av dagen. Är helt slut som människa och jag har definitivt inte saknat skorna med stålhätta. De väger ju bly och jag är inte ensam om att tycka det. usch usch usch....
 
håll alla tummar som finns i världen att jag mår bättre imorgon. Jag har ju gjort massa matlådor och nyttigheter som jag ska köra igång med. Som för övrigt h ar gått jätte bra idag. Men jag vill träna också, förbränna fett tack ;) hahaha. jaja, det kommer det också, men det är som det brukar. när jag väl bestämmer mig för något brukar det ofta komma något ivägen. Positiva tankar kör vi på ändå, den här stora förkylningen ska jag övervinna.
 
21.21 nu och jag önskar mig............. snart är jag i sängen.
puss, sandrisen
Till top