Sandra Lindholm

bellson <3 mig

Min vardag Permalink0
 
Dagen innan jobbet har varit hur bra som helst. Åt frukost i lugn och ro framför tvn medan jag lekte på telefonen. Sen tog jag mig en promenad upp till gymmet med grym musik i lurarna. Där möter jag bella som är astaggad. Vi gör ett bra axel/rygg pass, men guldkornen var ändå(tro det eller ej!) när bella spräckte läppen, dansstegen och vattnet jag sprutade på henne när hon fuskade. När vi var klara på gymmet åkte vi ner till george och åt lunch tillsammans. helt underbar förmiddag med min bästa!

Att komma till jobbet var lite blandade känslor så vi tar ingen kommentar till den. Längtar hem till sängen och har frukstansvärd huvudvärk, som vanligt nuförtiden..... Så jag hoppas tiden går fort. Hade varit trevligt med sällskap men får nöja mig med kurt och ett kuvert från mormor&morfar ♥
puss, sandrisen
 
Till top