Sandra Lindholm

som tony irving skulle sagt; meeeeen

Min vardag Permalink0
godmorgon godmorgon! 
 
Tror aldrig att jag sovit så gott som jag gjorde inatt. Trillade in innanför dörren efter träningen och trodde jag skulle somna i luften, men jag tog mig till sängen och jag hann säga godnatt. Men sen, sen slocknade jag. Vaknade upp i perfekt sovställning kramandes med kurt och har sovit tamefan hela långa natten. Sov enda till klockan ringde och ville verkligen inte gå upp ur sängen. Som tony irving skulle säga MEEEEEEN ändå är jag så jävla trött, jag får det inte riktigt att gå ihop. Skitsamma, nu är jag uppe på benen iaf med frukost i magen så jag ska väl kunna kicka den här dagen i röven ocksåååå. ;) Som dagen igår, jobb-gym-chill-innebandyträning-sooooova! snart heeeelg. Kör bara kör! :D
 
Jaaaa, 3 födelsedagsbarnet ut för veckan är Rasmus Andersson, grattis grattis på födelsedagen :)
puss, sandrisen
Till top