Sandra Lindholm

nedränkning i timmar

Min vardag Permalink0
Då är torsdagen äntligen till ända. dagen bestod av alldeles för många timmar i soffan men sen lyckades jag ta mig till gymmet i 60 minuter och körde ben. Ändå bra jobbat efter att ha 0 motivation. Känner redan nu hur stel jag är i benen. Kan bli jobbiga dagar som komma skall.... Men har ändå ingent speciellt planerat i helgen.
 
Nedräkning på 6 timmar tills jag stämplar ut för semester. ÄNTLIGEN! Semestern startar med frukost med kollegorna på skogshöjd hotell. LÄNGTAR REDAN! Så ja, nedräkning på jobbet sen slipper jag det här i 4 veckor. Ska bli kalas skönt. Och jag har inget speciellt planerat i sommar förutom att jag ska vara hundvakt vecka 29. Sen hoppas jag på massa kärlek, skratt, aktiviteter och träning. Det kommer bli en bra sommar, ge mig lite sol bara så ska det bli den bästa någonsin :D hihi.
 
puss, sandrisen
Till top