Sandra Lindholm

Semeeeeester

Min vardag Permalink0


Fredagsmorgonen när vi stämplade ut semester bestod av frukost på skogshöjd hotell med några arbetskollegor. Ni ser ju på bilden hur underbart gott det var och det smakade minst lika bra som det ser ut. Inkasserade även pannkakor med sylt&grädde och mer äggröra så jag var verkligen mätt.
 På kvällen på fredagen så åkte jag till heron city med Emma. Vi åt mat och kollade sen på magic Mike XXL. Finns inga ord för att förklara den filmen, sjukt  bra fast det var det värsta jag sett..

Lördagen städade jag och hängde hos Jonna med bella och andra människor på kvällen. Hade grillat gris i 6 timmar så det var grisfest.
Söndagen fortsatte jag och städa, var hemma hos föräldrarna. På kvällen åkte jag och Evelina till Jennie, Niclas, Julia och Sally! Vi spelade kort, åt godis och skrattade. :) sen när jag kom hem blev jag hundvakt!

Så idag är första heldagen med dixa och der har gått jätte bra. Har varit hemma hos mamma och pappa mestdels för mat, kortspel, lek och bus.

Semeeeeeeeester <3
Puss, sandrisen
Till top