Sandra Lindholm

Söndag

Min vardag Permalink0
Då var söndagen den 19 juli 2015 avklarad! Och jag insåg nyss att jag fick lön idag, 20 liksom! Yeeeey ;)

Dagen började med 6 gånger 300 meters intervaller på IP med Evelina. Sammanlagt, uppvärmning, intervaller och nedjoggningen gick på 3,6 eller 8 km. Kändes faktiskt stabilt efter att ha varit lite off den senaste veckan. Grymt inför fortsättningen och nu går det bara framåt :)
 Sen åkte jag till Västerås och Erikslund med systrarna och mamma där vi alla är igång med olika projekt. Handlade för cirka 600 kronor och ska tillbaka någon dag för att köpa en ny tv-bänk med lådor! :) 
Kvällen avslutades med mat och film hemma hos Bella och Marcus. Vi grillade kyckling och korv och filmen var den som går på bio; SPY! Var riktigt bra och rolig!

Nu ligger jag i sängen, jätte trött fast kan ändå inte somna. Sov som en kratta inatt, så hoppas det blir bättre sömn idag. Godnatt! :)

Puss, sandrisen
Till top