Sandra Lindholm

otursdagen

Min vardag Permalink1
Fredag den 13:onde. Dags att låsa in sig igen, det är farligt det här.
 
Har inte sovit många timmar alls för att kunna vända på dygnet. Känner att det behövs denna helg för fredagen och lördagen annars kommer jag bara ligga hemma mitt i natten och glo i taket. Vilket jag inte vill ;) Så upp och hoppa. Gym och städning är prio 1 & 2 på to-do-listan idag, annars är det middag och let´s dance hos föräldrarna. Tagga inför match imorgon, waaaaaaah......as-djfldkösjaghklödfkhlladfjkh.- Åh jag vill vinna så mycket!!!!! 
 
OCH NI, fyfan vad jag älskar min säng. Kan man ingå äktenskap med sängar, för isånafall ska jag göra det. döööööör skönhetsdöden :) 
 
saknar den här korven otroligt mycket också :( tänker på dig varje dag mini. <3
 
puss, sandrisen
 
#1 - - Minisis:

Inte lågt kvar nu! Puss :*

Till top