Sandra Lindholm

våfflor

Min vardag Permalink0
Dagen idag har bestått av letande. Jag hittar inte soprums blippen. Är för smart för mitt eget bästa så jag har lagt bort den, eller den har gömt sig för mig. Det låter bättre, hehe. Och jag har städat, så den är ju borta påriktigt :( Besviken och trött är vad jag blir på mig själv, så irriterande. Allt är alltså städat hemma men det ligger massa sopor som ska till soprummet och väntar på att nyckeln ska hittas, får jobba på det där! Mitt i allt städande och letande så var pappa förbi och tittade in mina däck, måste bytas. Blääää, pengar pengar pengar........ Men det msåte göras :)
 
Våfflor ligger i min mage och väntar men jag längtar efter panpizzan jag har till middag för jag börjar bli hungrig nu. Snart så, och snart är det fredag :D:D:D:D:D
 
puss, sandrisen
Till top