Sandra Lindholm

Johanna och Marcus 150509

Min vardag Permalink0
Bröllopet i helgen var helt underbart. Det var vigsel utomhus nere vid vattnet och det var strålande sol och värme i luften. Johanna var världens vackraste brud och tillsammans med sin Marcus var dem helt underbara! :) när vi kom tillbaka till gamla slottet och skulle gå in för att äta kom det dåliga vädret, sååååån tur! Haha. Det blev 3 rätters, god middag, minnesfels tal, massor med tal. Alla hade fått ett uppdrag vid sin bordsplacering och jag fick äran att varje gång någon höll tal skulle jag lägga upp en selfie på instagram. Där av alla selfies där, hehe. Sen gick vi vidare upp på övervåningen för att äta tårta, dricka kaffe och dansa loss. Jag startade en gruppdans där otroligt många hängde med och lärde sig dansen. Så folk kommer väl minnas mig, haha kul! 
Så tack alla som var där och gjorde min kväll, och ett ännu större tack till Johanna och Marcus för att jag fick vara med på er stora dag <3 nu kommer bildbomb!!!!


















Till top