Sandra Lindholm

tisdagen

Min vardag Permalink0
Det här med dagar alltså.... Onsdag idag. Eller ja, för mig är det egentligen fortfarande tisdag med den dygnsrytmen jag har. 
 
Sov som en kratta idag(tisdag). Till 12.30 bara sen kunde jag inte somna om. Så jag låg i sängen jätte länge, flyttade bilen, kröp tillbaka ner i sängen, kollade på PH-avsnitt, spelade spel och sen rörde jag mig till soffan innan jesper kom hem. Vi lagade mat tillsammans, eller ja, han lagade och jag tittade på för att lära mig. korvstroganoff, hans är så otroligt god så att jag skulle kunna leva på bara det :D
Sen åkte vi och tränade. Den här gången tränade vi tillsammans. Det brukar ju kunna vara så att man är där tillsammans men nu gjorde vi samma övningar och hela kittet. Askul, och han pushade mig :D så nu har jag grymt ont i benen.. Stackars mig de närmsta dagarna...
 
Kom hem och kom ner i tempo inför danmark-Sverige, SVERIGE ÄR I EM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
puss, sandrisen
Till top