Sandra Lindholm

torsdag i strängnäs

Min vardag Permalink0
Gårdagen var finfin! Spinningpasset som jag hade bokat blev avbokat så då blev jag inte sugen alls på att träna. Så jag åkte direkt hem till mormor&morfar för att hämta henne. Vi åkte vidare in till strängnäs och där hade vi en liten myskväll. JAg fick busa och träna massa med ellie samtidigt som jag pratade med mormor&mamma och så småningom pappa!
- Slingade håret på mamma och - färgade mormors ögonbryn. Jag levererar som tusan alltså ;) hahah. Sen blev det räkmacka och paj med dem. SÅÅÅÅÅÅ GOTT! I avbrottet med kostschemat. Det enda som saknades var lite choklad... hahaha. Har varit sugen påd et hela veckan och det har ju sin stora anledning, MEN jag har inte ätit det. Stolt!
 
Idag är det fredag och jag ska träna efter jobbet och träffa sofie bjurström innan det blir fredagsmys hemma. Ha en fin helg! ♥
 
puss, sandrisen
Till top