Sandra Lindholm

i hate you monday

Min vardag Permalink0
Så nu har veckan äntligen startat och trappar sakta men säkert framåt mot helgen. (hahahaha jag vet att det bara är tisdag, men jag lever för helgerna!) Gårdagen var ju faktiskt sådär. Jag mådde illa och kände mig allmänt hängig. Kände mig ändå lite stark när jag klarade av dagen med bravur. ;) Däckade dock gott i sängen i typ mer än 1 timme... oops. (Jag lyckades somna på kvällen, och det betyder att jag faktiskt var riktigt trött.....)
 
Mm, eftersom jag tog i handen med älsklingen förra veckan om att träna 5 dagar denna vecka. Så fick jag och mitt illamående snällt hänga med honom till gymmet. När han frågade mig om jag var klar med uppvärmningen så kände jag att "tar jag i påriktigt så spyr jag" så jag satt kvar på cykeln och tittade på tv på mobilen. 47 minuter sprang iväg och jag blandade lätt cykel och lite tungare trampningar. Älsklingen var besviken över att det inte rann om mig, men det hade nog mest runnit spya... och det är ju inte så fräscht... ;)
 
hem kom vi och dusch och melon fick det bli till idol. YEY!

Tisdag idag och jag är seg, sjukt seg. Gick in i hissen, bakom och in i hissen igen med någon som stank parfym. Det gick rakt upp i huvudet, så ni kan ju tänka er hur jag känner mig nu; trött och huvudvärk. KÄMPA!!!!!!!!
puss, sandrisen
Till top