Sandra Lindholm

pussliig

Min vardag Permalink0
Skön dag på jobbet. Har inte varit speciellt trött fast jag(vi) somnade närmre 00-slaget igår. Det tackar man inte nej till. Att inte vara trött alltså, jag hade gärna somnat tidigare ;) Men vi pusslade i 2½ timmar och tappade bort tiden. Så det blev typ stress med matlådor inför idag, och sen borsta tänderna och bums i säng. Men vi låg och pratade och ingen var väl speciellt trött. Gosigt var det iaf.
 
TRäning var jag inte motiverad på eftersom dagen var väldigt seg igår och jag kände mig sliten. Så jag råkade få med älsklingen att bara hänga hemma hela dagen igår. INget bra gick på tv, så det blev alltså pussel. NU har vi snart klarat av alla 3 pussel som jag köpte med mig hem från ullared.
 
 
Så idag är humöret bra, och jobbet har gått skit fort. FREDAG IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!! Då blir det bubbleball fotboll med släkt och vänner, så jävla kul och grymt :D
 
puss, sandrisen
Till top