Sandra Lindholm

6 december idag

Min vardag Permalink0
JAG LÄNGTAR TILL JUUUUULEN!
Efter mindre roliga besked om att min operation kanske blir av februari, kanske, men dem ska kolla om dem lyckas i januari så var min måndag ganska seg igår. Tur att älsklingen förgyller mina dagar och jag fick dansa lite zumba igår, men annars sov jag alldeles för mycket när jag kom hem från jobbet men somnade och har sovit hela natten! Är lika trött för det..... haha. Så nu får jag gå och vänta på brev i brevlådan för att se när min operation blir av. Förhoppnignsvis fixade dem och bokade en tid igår så jag slipper vänta så länge :/
 
Idag åker jag till strängnäs för att umgås med min bästa bella ♥ Det avr längesen och det ska blir så underbart att träffa henne!!! Ha en fin surtisdag. 
 
puss, sandrisen
Till top