Sandra Lindholm

en vecka kvar

Min vardag Permalink0
Söndagen var absolut ingenting planerat. Det slutade med att vi gjorde jättemycket, haha. När älsklingen åkte och hjälpte sin pappa så åkte jag till ica maxi och köpte lite gott för dagen och kvällen. (vi startar godislöfte tillsammans med våra kompisar. Så inget godis, chips, bullar eller kakor på en månad. Det vi får äta är tårta, popcorn och nötter. Så det blir ju ingen match, ;) Förloraren måste färga håret knallrosa i en vecka. Kan bli ganska kul!!!) Kunde inte ens hålla mig tills jag hade kommit hem så jag åt upp en sort som jag hade köpt :D
 
Vi tajmade varandra ganska bra för när jag precis hade börjat skala potatis kom han in genom dörren och då började vi göra matlådorna för veckan. Ingen förlorade tävlingen vilket betydde att vi lagade tillsammans! Men vi skulle städa så jag började göra det samtidigt för annars skulle vi aldrig bli klara. Men klara blev vi och varma som fasiken. Så det blev några avsnitt orange is the new black med gott och sen fotboll. Vi kollade inte klart dock, för vi var så jäkla trötta. Men grattis portugal!
 
MÅÅÅÅÅÅÅÅNDAG IDAG. och en jävla fucking vecka kvar till semester. JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG! det gör inget alls att jag skrivit upp mig på övertid 5 timmar på lördag. WAH WAH WAH! KÄMPA :D
 
puss, sandrisen
 
 
Till top