Sandra Lindholm

c9

Min vardag Permalink0
Idag vaknade vi innan klockan slagit på ringning. 10 stod den på och efter det åt vi frukost och kollade på game of thrones. Jag har återigen börjat med c9, så vi får se om det blir tjuriga 9 dagar som jag har framför mig. har gått bra hittills men nu börjar jag bli lite skakis för att jag itne ätit så mycket. Ska gå och dricka vatten. Har behållat cm på kroppen sen sist, inte kg dock. Men dem ska bort. Det var iaf en parantes.
 
Sen tog vi bilen till tvetaspåret och promenerade 5 km på 50 min. var otroligt lugnt. Mellanåt pratade vi och sen njöt vi av skogens läten. Sen hann jag inte vara hemma så länge innan det var dags att åka till jobbet. Bil var jag tillåten att ta idag dåjag ska få med mig en fläkt hem. haha, men imorgon sååå, (hoppas jag!)
 
Längtar till helgen för då kommer mini hem igen, wie :D
puss, sandrisen
Till top