Sandra Lindholm

Vovvisar

Min vardag Permalink0
I fredags åkte jag till Ikea efter jobbet med Emma! Vi klarade av Ikea ganska fort för det var bara jag som hade planer på att handla innan, men Emma fick med sig 2 grejer 😉 haha. Jag fick med mig en sopkorg, matta, duschdraperie, kakformar, kylväska och lite matlådor 👍🏼 ville ha med mig en skohylla hem men våra mått är för små så jag får nog tänka om där, typiskt.... När vi var klara där åkte vi förbi Mio för jag skulle köpa en till filt. På natten blev det lite ändrade planer då jag egentligen skulle hå och lägga mig med älsklingen men fick åka till Stockholm och köra hem tjejer till Strängnäs...




Så jag vaknade upp i Strängnäs. På dagen blev vi hundvakt åt Scilla och rhonda. 😍 så vi stack ut i skogen och gick 3 km och åkte sen hem och kollade på fotboll, eller ja jag somnade 😂 sen var det fotboll på kvällen iaf innan jag somnade gott i sängen.

Puss, sandrisen
Till top