Sandra Lindholm

fuck you, haha

Min vardag Permalink0
 
Idag sov jag sådär jävla dåligt igen. Fick ihop 4 timmar. Det funkar en vanlig dag på ett vanligt skift men under nattveckor går det inte alls och sömnen är viktigare än någonsin. Så när jag vaknar av tonerna till grannens musik så var jag inte så jävla nöjd vill jag lova. Vill bara skrika till personen att denne ska skaffa sig ett jobb och sluta sitta hemma om dagarna.... ;) haha. Ja, bitter får man vara.
 
Så för att bli trött och kanske kunna somna på kvällen så tog jag med cykeln på en tur. Runt västergård och upp för alla jobbiga backar, målet var ica för att köpa grattiskort. Kom hem med jordgubbar, melon och vindruvor också, mumsigt! Tittade in i tvättstugan och såg att den var ledig så jag började tvätta och bädda rent så att vi skulle slippa det på kvällen.
 
Mat och the walking dead innan jag däckade mellan 19-21 och inte alls var sugen på livet och jobb när jag vaknade. Men nu är jag här ;)
puss, sandrisen
Till top