Sandra Lindholm

man får göra det bästa av situationen

Min vardag Permalink0
Då var helgen över och dags att jobba igen. Var ju ledig söndag till måndagnatt för att kunna vara hundvakt på måndagen innan mamma&pappa kom hem.
 
Så jag och Ellie startade dagen med att köra jennifer till västerås. åkte hem, åt frukost båda två innan vi landade på övervåningen och kollade på gladiatorerna och ex on the beach. Kisspaus så ut gick vi och även ner till vattnet så hon fick känna på det. Hem igen och då busade vi lite innan vi somnade båda två i sängen. När jag vaknade var dem hemma! ♥ Då kom även mormor&morfar hem, trevligt att träffa dem innan jag for hem till älsklingen och södertälje. Vi myste loss i soffan, jag i hans armar under täcket. Kollade på games of thrones och lite annat skit.
 
Sen var det dags att bege sig hit. och det har gått fort som fan, som vanligt på nätterna. 3 timmar kvar bara ;) hihi. Hoppas ni haft en bra helg och en bra måndag.
 
puss, sandrisen
Till top