Sandra Lindholm

sönda måndag

Min vardag Permalink0
Söndagen var mysig. Vaknade upp och åt frukost framföt tvn tillsammans med evelina. Hennes sista dag hemma innan hon skulle åka hem till luxemburg igen. Inte länge kvar tills vi ses, så vi räknar ner det ;) haha. Hon kom med förslaget att vi skulle åka förbi farmor och farfar. Så där var på över på kaffe och pratade massor om livet och därtill. Åkte direkt vidare till landet där pappa, janne, niclas, jennie och julia var. Vi myste med den lillan medan dem andra jobbade. oops, för arbetsfördelningen men tanken var ju inte att vi skulle dit och julia behövde ju barnvakt :D
 
Åkte hem och packade med mig grejerna för att åka hem till södertälje. Stannade på vägen och köpte glass och melon. Så vi åt mat och myste till det på kvällen framför the walking dead. Säsong 4 är vi på, bra jobbat av oss och serien är faktiskt riktigt bra fast jag var skeptiskt innan. Det är tur jag ser på livet annorlunda och vågar testa saker, heja mig!
 
Somnade gottt som fasiken och sov till 8 på måndagen. Sen gick det inte mer. Kollade på serier innan jag mötte upp en jobbarkompis på stan för lunch. Kom hem och älsklingen kom inte långt efter. Vi kollade på game of thrones, åt mat och jag somnade.... haha, inte så länge dock så jag är jättetrött nu :( Sen åkte vi och tränade, ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! det är typ första gången på 6 veckor för mig, helt galet men ändå förståeligt. Så nu ska det bli bra ksot och träning igen. Invigde mina nya snygga och sköna skor på gymmet som ajg köpte för några månader sen, hahaha ;) Sen var det hem och ta det lugnt innan jobbet.
 
Kollar på klockan hela tiden, men den rör inte på sig. jag vill sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(
puss, sandrisen
Till top