Sandra Lindholm

well

Min vardag Permalink0
Hello.
 
Redan tisdag(hahah jaja det är andra dagen på veckan men helg snart!) och jag mår inte bättre än igår. Fortfarande snorig och hostig men inte så att jag är sängliggande. Idag var jag inte ensam när jag vaknade. En snorandes och snarkandes sjukling låg bredvid mig när jag inte kunde sova från 7, gosigt ändå. Låg vaken ett bra tag innan han vaknade till liv. Vi var hemma och hängde tillsammans men ändå inte, jag vill inte bli sämre igen..... Haha. 
 
Blev iväg skickade till apoteket för att köpa värktabletter, lypsyl, nässpray och sen sprang jag in på ica maxi för att köpa apelsiner, näsdukar och lite glass. Förkylningen går över fortare då, det måste fan vara konstaterat i dessa tider. Så det ska jag moffa imorgon eller ikväll ;)
 
Imorgon är det onsdag och sista dagen på jobbet för denna vecka, SKÖN-T! Halva dagen har ju redan gått nu också, funderar nog på att smita lite tidigare. EH; jatack!!!!!!!!!! Hare.
 
puss, sandrisen
Till top