Sandra Lindholm

8 timmar

Min vardag Permalink0
och så kom den här måndagen igen. Sista på 7 veckor, men ändå. Den är tuff... jag vill ju verkligen lägga mig tillsammans med älsklingen på söndagkvällen och då vaknar jag automatiskt tidigt. Så mellan klockan 7 och 8 vaknade jag. Då blir dagen väldigt låååååååång. Sådär otroligt tråkigt lång att man inte vet vad man ska göra, 8 timmar ensam. :( Men jag tog död på tiden. Åt frukost i lugn och ro, tog en sväng till jobbet och på stan. Sen somnade jag i 1 timme, TACK! Sen var han hemma min kärlek ♥ mat, mys och sen drog jag på zzzzzumba. Och idag svettades jag lika mycket som jag svettats på de 3 tidigare passen. Hade jätteont i magen men det gick över under uppvärmningen som tur var. KUL KUL och nu börjar jag verkligen ha koll på dansstegen :) Sen var det mat igen och lugnt innan jobbet.
 
Jag jobbar inte många dagar denna vecka så jag ska inte klaga. ÅKER TILL LUX OXH EVELINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥ Ska bli underbart att få krama min människa igen! Och vi ska ju på äventyr där borta så det blir ju bara plus i kanten,.
 
puss, sandrisen
Till top