Sandra Lindholm

:) senast nytt

Min vardag Permalink0
Helgen har varit lugn och skön. Blev mys framför fångarna på fortet i fredags och tidigt i säng.
Lördagens arbetspass gick fort och bra, samt kvällens fest var rolig. Nykter på tom tits en lördag kväll med god mat är itne fy skam ;)
Söndag lagade jag mat, och så myste vi bara i soffan till film. :)
 
 


Idag tog jag sovmorgon, men var ändå färdig tränad vid 09.15. Satt på cykeln och kollade på ett avsnitt av PLL. SPÄNNANDE!!!!!!!!!!!!! Sen har jag gjort ltie smått och gott. Slagit in paket, ätit, tejpat mig själv och sånt. MIn favorit fyller ju år imorgon. :) Hade hoppats på att kunna få gå tidigare imorgon, men vi är så tunnt om folk, så det ser ju jävligt illa ut............. Så jävla irriterande och ledsamt, har flaggat för det i 4 veckor... jaja, vi får se imorgon.
 
puss, sandrisen
Till top