Sandra Lindholm

SURVIVOR

Min vardag Permalink0
Jag var lite chockad när jag gick hem från jobbet imorse. Överlevare, kan ni från och med nu kalla mig. Haha, jag var knappt trött när jag gick hem och då hade jag varit vaken länge. Natten gick sådär snabbt, fast ändå inte, kan man säga så? ;) 

Sov till 13 gjorde jag, lite för lite enligt mitt tycke men jag lyckades inte somna om så det var bara att kliva upp. Tog en promenad till gymmet(utan att gymma) och sen hem igen. Påvägen till gymmet fick jag känner av skavsår. Men jag hade bestämt mig för att inte ge upp och det gjorde jag fan inte. Så 4,5 km rikare blev jag, och ett jävla skavsår. Knät kändes inte bra heller så försökte gå på gräset så mycket jag bara kunde. Sen kom älsklingen hem och vi(han!) tog en powernap innan vi skulle börja tvätta. Så vi hängde framför tvn, åt mat och myste mellan tvättarna. vid 18 la jag mig i sängen och sov 1½ timme. SÅ JÄVLA VÄRT! 

Så nu är jag utvilad till jobbet, hoppas natten går fort. Imorgon ska jag till läkaren och hänga med Jessika ♥
puss, sandrisen

Till top