Sandra Lindholm

trevlig helg!

Min vardag Permalink0
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG! JA JA JA JA JA JA JA JA JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
i onsdags hos tandläkaren gick det smärtfritt, önskade jag. Mina tänder är underbara säger dem, men när de skulle ta bort lite tandsten. Känns varje gång som att det är en jävla operation. Dem håller på och suga upp min tunga och efteråt blöder jag i munnen... inte gott alls! Men MVG fick jag och mitt första tandläkarbesök är gjort i södertälje! :)
For sen iväg till ikea för att jag skulle köpa en present, som ska lämnas idag! :) Sen hoppade jag träning för mitt knä mådde inge bra :(
 
torsdagens jobb gick fort! Var väldigt irriterad och stressad. Så jag somnade gott i älsklingens armar efter en lång dusch. Sen vilade jag från träningen idag också, så det var tv som gällde, slog in presenter och bara mös med älsklingen.
 
FREDAG idag då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och det är kort dag, till 12.30. Men mycket att göra idag. Efter jobbet ska jag nämligen åka och pumpa däcken på bilen, städa inför finbesök imorgon, och sen åka och hämta emma på jobbet för bio; bridget jones´s baby! Ska bli så kul och har bara hört gott om den :D 
 
ha en fin helg. Min består av jobb, familj, innebandy, vila och mer jobb..
puss, sandrisen
Till top