Sandra Lindholm

Tuff med rolig helg har det varit.

Min vardag Permalink0
 
I lördags vaknade jag innan klockan ringde strax innan 05.00. Det var dags för övertidsjobb. suck! Men det få 5 timmarna som jag var på jobbet flög förbi och jag var ju hemma efter bara några blinkningar ;) hihi. Då tog jag det bara lugnt. Matade hararna på baksidan av gården innan mamma & pappa kom på besök. Vi fikade och kollade på malmö-rönnby på tvn. vinst i sudden! :) Sen på eftermiddagen/kvällen blev det lugnt. Skulle försöka ställa om för nattjobb idag söndag. Gick sådär, somnade i soffan först och sen i sängen innan klockan slagit 23, fan!
 
Men det har nog inte gjort så mycket idag. Vi har bara njutit av varandras sällskap på morgonen. JOOOO, vi fulländade vår resa till london. Hotell har älsklingen bokat sen innan, men nu bokade vi flygbiljetter. WIIIE! Sen somande jag i soffan när han drog. Vaknade och då gjorde jag mig iordning för att kolla på innebandy med fannie. Sen har kvällen varit så lugn så lugn. Sovit i soffan med älsklingen bredvid, bästa ♥ 3 timmar kvar på jobbet nu, kääämpa! ;)
puss, sandrisen
Till top